Friday, June 22, 2018

გამოცდები 2018 - საგამოცდო ცენტრებთან მისასვლელი მარშრუტები


საგამოცდო ცენტრებში მისასვლელად გამოყოფილი იქნება დამატებითი საზოგადოებრივი ტრანსპორტი სტანდარტული სამგზავრო საფასურით:


  • მეტრო "ახმეტელიდან" მუხიანის დასახლების მიმართულებით N175 სკოლამდე და ასევე გლდანის მიმართულებით N177, N173 და N39 სკოლებამდე;
  • მეტრო "ვარკეთილიდან" N117  სკოლამდე;
  • მეტრო "სამგორის" ზედა ამოსასვლელიდან N103 საჯარო სკოლამდე;
  • მეტრო დიდუბიდან N147  სკოლამდე.
ტრანსპორტზე მითითებული იქნება დაწესებულების სახელწოდება.

გთავაზობთ საგამოცდო ცენტრების ჩამონათვალს:
რუკის სანახავად დააჭირეთ ბმულს (მისამართს).



საგამოცდო ცენტრების ჩამონათვალი
თბილისის 147-ე საჯარო სკოლა


თბილისის 177-ე საჯარო სკოლა


თბილისის 175-ე საჯარო სკოლა (ა)


თბილისის 175-ე საჯარო სკოლა (ბ)


თბილისის 103-ე საჯარო სკოლა


თბილისის 117-ე საჯარო სკოლა


თბილისის 173-ე საჯარო (ა)


თბილისის 173-ე საჯარო (ბ)


თბილისის 133-ე საჯარო სკოლა


თბილისის 39-ე საჯარო სკოლა


თბილისის 207-ე საჯარო სკოლა  


ქუთაისის 1-ლი საჯარო სკოლა


ქუთაისის 23-ე საჯარო სკოლა


ქუთაისის 41-ე საჯარო სკოლა


ბათუმის სახელმწიფოუნივერსიტეტი


ფოთის მე-3 საჯარო სკოლა


ოზურგეთის მე-2 საჯარო სკოლა


ზუგდიდის მე-2 საჯარო სკოლა


გორის მე-3 საჯარო სკოლა


თელავის მე-8 საჯარო სკოლა


ახალციხის მე-1 საჯარო სკოლა


რუსთავის 22-ე საჯარო სკოლა

No comments:

Post a Comment