Wednesday, March 6, 2019

გორში მოკლული 9 წლის გოგონას მამა იაგო ნებიერიძეზე - ან სამუდამო მისცენ, თუ არადა, საერთოდ გამოუშვან

ერ­თა­დერ­თი მო­ლო­დი­ნი მაქვს, სა­მუ­და­მო უნდა მის­ცენ. ეს მო­თხოვ­ნა მხო­ლოდ მე არ მაქვს, მთელ სა­ქარ­თვე­ლოს აქვს, - ამის შე­სა­ხებ ჟურ­ნა­ლის­ტებს პრო­ცე­სის დას­რუ­ლე­ბის შემ­დეგ, გორ­ში მოკ­ლუ­ლი 9 წლის ნა­ნი­კო ბე­რი­აშ­ვი­ლის მა­მამ, მიშა ბე­რი­აშ­ვილ­მა გა­ნუ­ცხა­და.

👉  კვალიფიციური მომზადება - ყველა საგანი ერთ სივრცეში

რო­გორც ის გან­მარ­ტავს, ექ­სპერ­ტი­ზის დას­კვნამ ყვე­ლა შე­კი­თხვას პა­სუ­ხი გას­ცა. ბე­რი­აშ­ვი­ლი დარ­წმუ­ნე­ბუ­ლია, რომ იაგო ნე­ბი­ე­რი­ძე და­ნა­შა­უ­ლის ჩა­დე­ნი­სას მარ­ტო მოქ­მე­დებ­და.
"სა­სა­მარ­თლო გა­და­ი­დო, არა­ფე­რი გან­ხი­ლუ­ლა. ერ­თა­დერ­თი მო­ლო­დი­ნი მაქვს, სა­მუ­და­მო უნდა მის­ცენ. ეს მო­თხოვ­ნა მხო­ლოდ მე არ მაქვს, მთელ სა­ქარ­თვე­ლოს აქვს, რომ სა­მუ­და­მო მის­ცენ, თუ არა­და, სა­ერ­თოდ გა­მო­უშ­ვან, არც 14 და 15 წელი მინ­და და არც არა­ფე­რი. რო­გორც მი­თხრეს, ყვე­ლა­ფერ­ში მარ­ტო მოქ­მე­დებ­და. რა­საც აკე­თებ­და, აც­ნო­ბი­ე­რებ­და ყვე­ლა­ფერს", - გა­ნა­ცხა­და ბე­რი­აშ­ვილ­მა.
9 წლის გო­გო­ნას მკვე­ლე­ლო­ბა­ში ბრალ­დე­ბუ­ლი იაგო ნე­ბი­ე­რი­ძის ბრალ­დე­ბის სის­ხლის სა­მარ­თლის საქ­მის გან­ხილ­ვა, რო­მე­ლიც თბი­ლი­სის სა­ქა­ლა­ქო სა­სა­მარ­თლო­ში უნდა გა­მარ­თუ­ლი­ყო, გა­და­ი­დო.
აღ­ნიშ­ნუ­ლის მი­ზე­ზი სხდო­მა­ზე ბრალ­დე­ბუ­ლის გა­მო­უ­ცხა­დებ­ლო­ბა გახ­და
ambebi.ge

No comments:

Post a Comment