Saturday, March 30, 2019

მისი ოცნებაა გახდეს ფეხბურთელი" - გაიცანით 11 წლის ბიჭი, რომელიც აფხაზეთიდან ზუგდიდში სავარჯიშოდ ყოველდღიურად კილომეტრებს გადის

11 წლის დიტო ოკუ­ჯა­ვა ზუგ­დიდ­ში ბაის სამ­წვრთნე­ლო ბა­ზა­ზე მი­სას­ვლე­ლად ოკუ­პი­რე­ბუ­ლი აფხა­ზე­თის სო­ფელ გა­ი­დი­დან თით­ქმის ყო­ველ დღე 90 კი­ლო­მეტრს მო­პე­დით, დე­დას­თან ერ­თად გა­დის. დი­ლის შვიდ სა­ათ­ზე ად­გო­მა და ათო­ბით კი­ლო­მეტ­რის გავ­ლა არ ეზა­რე­ბა, რა­დაგნ დარ­წმუ­ნე­ბუ­ლია, რომ თუ ბევ­რს ივარ­ჯი­შებს, კარ­გი ფეხ­ბურ­თე­ლი დად­გე­ბა.

👉  კვალიფიციური მომზადება - ყველა საგანი ერთ სივრცეში

რო­გორც Ambebi.ge-სთან სა­უ­ბარ­ში ამ­ბობს, იმ სო­ფელ­ში, სა­დაც თვი­თონ ცხოვ­რობს სა­თა­ნა­დო მომ­ზა­დე­ბის შე­საძ­ლებ­ლო­ბა არ აქვს. ბა­ი­ას ბა­ზა­ზე ვარ­ჯი­ში მოს­წონს და ბევ­რი მე­გო­ბა­რიც შე­ი­ძი­ნა. ად­მი­ნის­ტრა­ცი­ულ სა­ზღვარ­ზე გად­მოს­ვლის პრობ­ლე­მა არ აქვს. გვიყ­ვე­ბა, რომ მე­სა­ზღვრე­ე­ბი ზოგ­ჯერ ური­გოდ დო­კუ­მენ­ტე­ბის შე­მოწ­მე­ბის გა­რე­შეც უშ­ვე­ბენ.
.

"ოტო­ბა­ი­ას ნო­მერ პირ­ველ სა­ჯა­რო სკო­ლა­ში დავ­დი­ვარ, მეშ­ვი­დე კლას­ში ვარ. მიყ­ვარს ფეხ­ბურ­თის თა­მა­ში, რის შე­საძ­ლებ­ლო­ბაც ჩემს სო­ფელ­ში ნაკ­ლე­ბად მაქვს. ამი­ტომ ზუგ­დიდ­ში ბა­ი­ას ბა­ზა­ზე დავ­დი­ვარ, მომ­წონს აქა­უ­რო­ბა. მწვრთნე­ლე­ბიც კარ­გე­ბი არი­ან და ბევ­რი მე­გო­ბა­რიც შე­ვი­ძი­ნე, ამი­ტო­მაც მონ­დო­მე­ბუ­ლი ვარ აქეთ გად­მო­ვი­დე და კარ­გი ფეხ­ბურ­თე­ლი გა­მო­ვი­დე. მე­სა­მე წე­ლია რაც მო­პე­დით დავ­დი­ვარ, ეკო­ნო­მი­უ­რი და მო­ხერ­ხე­ბუ­ლია. სა­ზღვარ­ზე თბი­ლად მხვდე­ბი­ან, გად­მოს­ვლაც არ მი­ჭირს. ბევ­რჯერ ვხვდე­ბით ერ­თმა­ნეთს, მიც­ნო­ბენ, ზოგ­ჯერ ური­გო­დაც, სა­ბუ­თე­ბის შე­მოწ­მე­ბის გა­რე­შეც მიშ­ვე­ბენ", - ამ­ბობს დიტო ოკუ­ჯა­ვა.
.

მო­ზარ­დის მწვრთნე­ლე­ბი მი­იჩ­ნე­ვენ, რომ ის მონ­დო­მე­ბუ­ლია და თუ ასე გა­აგ­რძე­ლებს, ქვე­ყა­ნას აუ­ცი­ლებ­ლად ასა­ხე­ლებს.
"სამი წე­ლია, რაც დიტო ჩვენ­თან და­დის, მოს­ვლის დღი­დან თავი შეგ­ვაყ­ვა­რა. ყო­ველ მე­ო­რე დღეს ვარ­ჯი­შე­ბი აქვს. რო­გორც ვი­ცით, ფი­ნან­სუ­რად უჭირთ და ჩვენც ყვე­ლა­ნა­ი­რად ხელს ვუ­წყობთ. ფორ­მა იქ­ნე­ბა, თუ ბურ­თი, რაც ფეხ­ბურ­თელს სჭირ­დე­ბა, მას აქვს. გარ­და ამი­სა, ხელ­მძღვა­ნე­ლო­ბა გა­და­სა­ხადს არ ახ­დე­ვი­ნებს", - გვე­უბ­ნე­ბა მწვრთნე­ლი თე­მურ გუ­ჯე­ჯი­ა­ნი.
დიტო ოკუ­ჯა­ვას მთა­ვა­რი გულ­შე­მატ­კი­ვა­რი დედა მა­დო­ნა ხუ­ხუაა. ოკუ­პი­რე­ბუ­ლი აფხა­ზე­თის სოფ­ლი­დან ის შვილ­თან ერ­თად ყო­ველ დღე გად­მო­დის და მას ვარ­ჯი­შის დარ­სუ­ლე­ბამ­დე ელო­დე­ბა.
"მას არ ეზა­რე­ბა წვი­მა­ში, ქარ­ში და სი­ცი­ვე­ში სი­ა­რუ­ლი. მე ყვე­ლა­ნა­ი­რად ხელს ვუ­წყობ და გვერ­დში ვუდ­გა­ვარ. ვა­ხერ­ხებთ სი­ა­რულს, ყო­ველ მე­ო­რე დღეს, ზოგ­ჯერ ყო­ველ­დღეც დავ­დი­ვართ. მისი ოც­ნე­ბაა გახ­დეს სა­სა­ხე­ლო ფეხ­ბურ­თე­ლი. სა­ზღვარ­ზე გად­მოს­ვლის პრობ­ლე­მა არ გვაქვს, დღეს ური­გოდ გად­მოგ­ვა­ტა­რეს აფხა­ზებ­მა. ვთხო­ვე ფეხ­ბურთზე აგ­ვი­ან­დე­ბა ბავ­შვს მეთ­ქი და უპ­რობ­ლე­მოდ გა­მოგ­ვა­ტა­რეს... თავ­და­პირ­ვე­ლად სა­მარ­შუ­ტო ტაქ­სით დავ­დი­ო­დით, რაც ჩემ­თვის პრობ­ლე­მა იყო, შემ­დეგ გან­ვა­დე­ბით ვუ­ყი­დე მო­პე­დი, საკ­მა­ოდ დიდი თან­ხა გა­და­ვი­ხა­დეთ, რო­მე­ლიც რამ­დე­ნი­მე თვე­ში გა­ფუჭ­და", - ამ­ბობს Ambebi.ge-სთან მო­ზარ­დის დედა მა­ნა­ნა ხუ­ხუა.აღ­ნიშ­ნუ­ლი პრობ­ლე­მა მო­ზარდს ბიზ­ნეს­მენ­მა გი­ორ­გი დე­ვა­ძემ მო­უგ­ვა­რა და მას ახა­ლი მო­პე­დი და 300 ლიტ­რის საწ­ვა­ვი აჩუ­ქა. სა­ჩუ­ქა­რი რამ­დე­ნი­მე დღის წინ სა­ქარ­თვე­ლოს ოკუ­პი­რე­ბუ­ლი ტე­რი­ტო­რი­ე­ბი­დან იძუ­ლე­ბით გა­და­ად­გი­ლე­ბულ პირ­თა, გან­სახ­ლე­ბი­სა და ლტოლ­ვილ­თა მი­ნის­ტრის მო­ად­გი­ლე მა­მუ­კა ცოტ­ნი­აშ­ვილ­მა, ზუგ­დი­დის მუ­ნი­ცი­პა­ლი­ტე­ტის საკ­რე­ბუ­ლოს თავ­მჯდო­მა­რის მო­ად­გი­ლემ თაზო ფა­ცა­ცი­ამ და სა­მეგ­რე­ლო-ზემო სვა­ნეთ­ში აფხა­ზე­თის ავ­ტო­ნო­მი­უ­რი ხე­ლი­სუფ­ლე­ბის წარ­მო­მად­გენ­ლებ­მა გა­დას­ცეს.
ambebi.ge

No comments:

Post a Comment