Friday, March 29, 2019

მესამე სართულიდან გადავარდნილი ნასვამი მამაკაცი მანქანას დაეცა - რა მოხდა დიდ დიღომში

დიდ დი­ღომ­ში ნას­ვა­მი მა­მა­კა­ცი მე­სა­მე სარ­თუ­ლი­დან გა­და­ვარ­და და პარ­კინგზე მდგომ მან­ქა­ნას და­ე­ცა. ამის შე­სა­ხებ „ფე­ის­ბუქ­ზე“ მან­ქა­ნის მფლო­ბე­ლი წერს და და­ზი­ა­ნე­ბუ­ლი ავ­ტო­მო­ბი­ლის ფო­ტო­საც აქ­ვეყ­ნებს.

👉  კვალიფიციური მომზადება - ყველა საგანი ერთ სივრცეში

„ეს არის ჩემი მან­ქა­ნა, რო­მელ­საც არც მეტი და არც ნაკ­ლე­ბი, პარ­კი­რე­ბა­ზე მდგომს, მე­სა­მე სარ­თუ­ლი­დან გად­მო­ვარ­დნი­ლი ნას­ვა­მი კაცი და­ე­ცა. კაცი კარ­გა­დაა, მსუ­ბუ­ქი მო­ტე­ხი­ლო­ბე­ბით გა­დარ­ჩა, აი ჩემი მან­ქა­ნა კი გმი­რია, ადა­მი­ა­ნის სი­ცო­ცხლე იხ­სნა. პ.ს. კი­დევ კარ­გი და­ზღვე­უ­ლი მყავ­და,“ - წერს პოს­ტის ავ­ტო­რი.
მი­სი­ვე თქმით, ინ­ცი­დენ­ტის შე­სა­ხებ პო­ლი­ცი­ამ აც­ნო­ბა.
ambebi.ge

No comments:

Post a Comment