Monday, July 30, 2018

"ქალი ყვიროდა, საფულე წამართვესო.... ლუკა მძარცველს გაეკიდა..." - ვინ არის 26 წლის ბიჭი, რომელიც სხვისი დახმარებისას ქუჩაში დაჭრეს

რამ­დე­ნი­მე დღის წინ ისან­ში ძარ­ცვის ფაქ­ტი მოხ­და - ორი პირი ქალს და­ეს­ხა თავს და სა­ფუ­ლე გას­ტა­ცა. ამ ამ­ბავ­მა სა­ზო­გა­დო­ე­ბის გან­სა­კუთ­რე­ბუ­ლი ყუ­რა­დღე­ბა მას შემ­დეგ მი­ი­პყრო, რაც გა­ირ­კვა, რომ მძარ­ცვე­ლის და­კა­ვე­ბას ჩვე­უ­ლებ­რი­ვი გამ­ვლე­ლი - 26 წლის ლუკა ლო­რია შე­ე­ცა­და, რო­მე­ლიც არას­რულ­წლო­ვან­მა მძარ­ცველ­მა შემ­თხვე­ვის ად­გილ­ზე დაჭ­რა.
პო­ლი­ცი­ამ თავ­დამ­სხმე­ლე­ბი ად­გილ­ზე და­ა­კა­ვა, ლუკა ლო­რია კი კლი­ნი­კა­ში გა­და­იყ­ვა­ნეს. მას ოპე­რა­ცია ჩა­უ­ტარ­და და ახლა თავს კარ­გად გრძნობს.
26 წლის ლუკა კლი­ნი­კა­ში დღეს ში­ნა­გან საქ­მე­თა მი­ნის­ტრმაც მო­ი­ნა­ხუ­ლა. ამის შე­სა­ხებ ინ­ფორ­მა­ცია შსს-ს ოფი­ცი­ა­ლურ გვერ­დზე გავ­რცელ­და, იქამ­დე კი ახალ­გაზ­რდა ბი­ჭის დე­დამ - ლალი ლო­რი­ამ სო­ცი­ა­ლურ ქსელ­ში ემო­ცი­უ­რი პოს­ტი და­წე­რა:
"მე ჩემი სა­მო­ქა­ლა­ქო ვალი მო­ვი­ხა­დე" - ლუკა ლო­რია. "შენ უფრო მეტი გა­ა­კე­თე, მა­გა­რი ბიჭი ხარ" - გი­ორ­გი გა­ხა­რია.
აქამ­დე ჩემი სას­წა­უ­ლი გან­საც­დე­ლი მტან­ჯავ­და და იმა­ზე არც მი­ფიქ­რია რა გა­ა­კე­თე ლუკა. მი­უ­ხე­და­ვად ამ ყვე­ლაფ­რი­სა რაც გა­და­ვი­ტა­ნეთ და ჯერ წინ გვაქვს მე­ა­მა­ყე­ბი შვი­ლო! გული მწყდე­ბა, რომ მა­მა­შე­ნი ვერ მო­ეს­წრო... იმ დღეს ვფიქ­რობ­დი, ბედ­ნი­ე­რი გოჩა ამ გან­საც­დელს აა­ცი­ლა ღმერ­თმა-თქო, დღეს კი მე­ცო­დე­ბა, ია­მა­ყებ­და შე­ნით. შენ მისი გაზ­რდი­ლი ლუ­კი­ჩა ხარ, სულ რომ მე­უბ­ნე­ბო­და: ლალი, შენ კი­დევ არ იცი რა შვი­ლი გყავ­სო " - წერს ლალი ლო­რია.
https://www.facebook.com/www.Hedu.Ge/

AMBEBI.GE და­ზა­რა­ლე­ბუ­ლი ლუკა ლო­რი­ას დე­დას, ქალ­ბა­ტონ ლა­ლის და­უ­კავ­შირ­და:
- ქალ­ბა­ტო­ნო ლალი, პირ­ველ რიგ­ში გვი­თხა­რით რო­გო­რია ახლა ლუ­კას ჯან­მრთე­ლო­ბის მდგო­მა­რე­ო­ბა?
- ახლა გა­მო­ვე­დი სა­ა­ვად­მყო­ფო­დან, ორი დღეა არც კი დამვჯდარ­ვარ. ექი­მე­ბი მე­უბ­ნე­ბი­ან, რომ ყვე­ლა­ფე­რი სტა­ბი­ლუ­რად არის.
- სად აქვს ლუ­კას ჭრი­ლო­ბე­ბი მი­ყე­ნე­ბუ­ლი?
- ორი ჭრი­ლო­ბა აქვს მი­ყე­ნე­ბუ­ლი და­ნით. მუც­ლის მარ­ცხე­ნა მხა­რეს არის დაჭ­რი­ლი, და­ზი­ან­და ნაწ­ლა­ვე­ბი. ექი­მებ­მა გა­უჭ­რეს მუც­ლის თეთ­რი ხა­ზიც, რათა გა­მო­რი­ცხუ­ლი­ყო სის­ხლჩაქ­ცე­ვე­ბიც.
- რა გი­ამ­ბოთ ლუ­კამ, რა მოხ­და?
- ლუკა და მისი მე­გობ­რე­ბი მე­გობ­რის ცო­ლის და­ბა­დე­ბის დღე­ზე მი­დი­ოდ­ნენ. ეს მისი უბა­ნია და აქვე და­უ­ნა­ხავს, მა­ღა­ზი­ი­დან გა­მო­სუ­ლა ქალი, რო­მე­ლიც ყვი­რო­და სა­ფუ­ლე წა­მარ­თვე­სო. თავ­დამ­სხმელს ცის­ფე­რი მა­ი­სუ­რი ეცვა და ლუკა მას გა­ე­კი­და. როცა და­ი­ჭი­რა და წა­არ­თვა სა­ფუ­ლე, სწო­რედ ამ დროს დაჭ­რა თავ­დამ­სხმელ­მა, და­ე­ცა და ძმა­კა­ცებს უთხრა დამ­ჭრაო... პირ­და­პირ გა­და­იყ­ვა­ნეს სა­ა­ვად­მყო­ფო­ში.

- რო­გორც თქვე­ნი პოს­ტი­დან ირ­კვე­ვა, ლუ­კას მამა არ ჰყავს...
- მამა ექ­ვსი თვის წინ და­ე­ღუ­პა. ისიც პო­ლი­ცი­ე­ლი იყო, „ენერ­გო პროს“ უსაფრ­თხო­ე­ბის სამ­სა­ხურ­ში მუ­შა­ობ­და და სამ­სა­ხურ­ში გა­უს­კდა ანევ­რიზ­მა. ასე­თი ტრა­გე­დია დაგ­ვა­ტყდა ცოტა ხნის წინ თავს... რაც შე­ე­ხე­ბა თა­ვად ლუ­კას, ფეხ­ბურ­თე­ლია. „ოლიმ­პის“ ბა­ზა­ზე გა­ი­ზარ­და. შემ­დეგ ჩე­ხეთ­ში და ლიტ­ვა­ში თა­მა­შობ­და. იქე­დან სა­ქარ­თვე­ლო­ში გო­რის „დი­ლა­ში“ დაბ­რუნ­და. თსუ-ში ჩა­ა­ბა­რა ჰუ­მა­ნი­ტა­რულ მეც­ნი­ე­რე­ბა­თა ფა­კულ­ტეტ­ზე, ახლა GIPA-ში სწავ­ლობს სა­ერ­თა­შო­რი­სო ურ­თი­ერ­თო­ბებ­ზე.
დე­დის­გან უხერ­ხუ­ლია სა­კუ­თარ შვილ­ზე სა­უ­ბა­რი, მაგ­რამ ყვე­ლა გე­ტყვით, რომ ლუკა სხვა­ნა­ი­რი ბი­ჭია. როცა ვუ­თხა­რი, ხომ იცი ისი­ნი ყვე­ლა­ფერ­ზე წამ­სვლე­ლე­ბი არი­ან და სად გარ­ბო­დი-მეთ­ქი, მი­თხრა - რას მე­უბ­ნე­ბი, აბა რა უნდა მექ­ნაო
 AMBEBI.GE 

No comments:

Post a Comment