Tuesday, April 9, 2019

"შვილი 40 დღე კომაში მყავდა... ვცდილობ სასიკეთო საქმეები ვაკეთო" - გაიცანით ზუგდიდელი ქალბატონი, რომელმაც აგარაკი მოხუცებს დაუთმო

ზუგ­დი­დელ­მა ქალ­ბა­ტონ­მა, დალი ძი­გუ­ამ სა­კუ­თა­რი აგა­რა­კი მო­ხუ­ცებს და­უთ­მო. ამის შე­სა­ხებ სო­ცი­ა­ლურ ქსელ­ში სა­ლო­მე ფა­ცა­ცი­ამ და­წე­რა. მის პოსტს უამ­რა­ვი გა­ზი­ა­რე­ბა და და­დე­ბი­თი კო­მენ­ტა­რიც მოჰ­ყვა.

👉  კვალიფიციური მომზადება - ყველა საგანი ერთ სივრცეში

"სას­წა­უ­ლე­ბი ხდე­ბა წა­მებ­ში...მე­გობ­რე­ბო მინ­და გა­ხა­როთ ერთი სა­სი­ა­მოვ­ნო ამ­ბა­ვი, ერთი სურ­ვი­ლი ჩა­ვი­ფიქ­რე ამ სა­ა­ხალ­წლოდ. მე­გო­ნა, რომ არ ამიხ­დე­ბო­და, ჩემი ოც­ნე­ბა კი უკე­თილ­შო­ბი­ლეს­მა, უერ­თგუ­ლეს­მა, თა­ვის ქა­ლაქ­ზე და თა­ნა­ქა­ლა­ქე­ლებ­ზე უსა­ზღვროდ შეყ­ვა­რე­ბულ­მა ქალ­ბა­ტონ­მა Dali Dzigua-ამ ამიხ­დი­ნა. ქალ­ბა­ტონს რო­მელ­საც გული
.

შეს­ტკი­ვა ჩვენს ქა­ლაქ­ზე და იმ ადა­მი­ა­ნებ­ზე ვი­საც ჩვე­ნი, თქვე­ნი თა­ნად­გო­მა სჭირ­დე­ბათ. ქალ­ბა­ტო­ნი დალი მზა­დაა თა­ვის აგა­რა­კი "კომ­ბი­ნატ­ში" და­უთ­მოს მო­ხუც­თა სახ­ლს, ქალ­ბა­ტო­ნი დალი არის სა­მა­გა­ლი­თო მე­უღ­ლე, დედა და სამ­შობ­ლოს პატ­რი­ო­ტი. ჩვე­ნი უბ­ნის "კომ­ბი­ნა­ტის" ბრი­ლი­ან­ტი.. " - წე­რია სა­ლო­მე ფა­ცა­ცი­ას პოს­ტში
ambebi,ge
🙏 საქართველოს საპატრიარქო

No comments:

Post a Comment