Wednesday, April 10, 2019

მგონი, რომ ვინც მიედ-მოედება, იმან მთავარი ვერ გაიგო" - სალომე ზურაბიშვილი მიმართვას ავრცელებს

პრე­ზი­დენ­ტი სა­ლო­მე ზუ­რა­ბიშ­ვი­ლი 9 აპ­რი­ლის მემ­რო­რი­ალ­თან, ასე­ვე სა­ხელ­მწი­ფო ცე­რე­მო­ნი­ე­ბის სა­სახ­ლეში გა­მარ­თულ ღო­ნის­ძი­ე­ბა­ზე მომ­ხდარ ინ­ცი­დენ­ტებს "ფე­ის­ბუქ­ზე" გა­მოქ­ვეყ­ნე­ბუ­ლი გან­ცხა­დე­ბით ეხ­მა­უ­რე­ბა:

👉  კვალიფიციური მომზადება - ყველა საგანი ერთ სივრცეში

"მგო­ნი, რომ ვინც მიედ-მო­ე­დე­ბა და აქ­ცენტს აკე­თებს სხვა­დას­ხვა ვი­თომ "სკან­და­ლურ" ამ დღის მოვ­ლე­ნებ­ზე, რო­გო­რიც არის პრო­ტო­კო­ლის თა­ნამ­შრომ­ლის მიერ მე­სი­ჯის გაგ­ზავ­ნა დაც­ვის თა­ნამ­შრომ­ლის­თვის, ან სვამს კი­თხვას: 
.

9 აპ­რი­ლის მე­მო­რი­ა­ლი­დან პა­ნაშ­ვი­დის დას­რუ­ლე­ბის შემ­დეგ, თუ რა­ტომ გავ­ყე­ვი პატ­რი­არ­ქს და ამას "გა­პარ­ვად" აღიქ­ვამს, ან კი­დევ ჩემს შეც­დო­მა­ზე (9 აპ­რი­ლის და­ღუ­პულ­თა სიის წა­კი­თხვი­სას ერთი გვა­რის უნებ­ლი­ეთ გა­მო­ტო­ვე­ბი­სა) ამახ­ვი­ლებს მთელ ყუ­რა­დღე­ბას .... 
.

იმან, მთა­ვა­რი ვერ გა­ი­გო და ვერ გა­ი­აზ­რა, რაც მოხ­და დღეს: 28 წლის შემ­დეგ, სა­ხელ­მწი­ფო დო­ნე­ზე ზე­ი­მით აღი­ნიშ­ნა და­მო­უ­კი­დებ­ლო­ბის აღ­დგე­ნის აქ­ტის ხელ­მო­წე­რა. უზე­ნა­ე­სი საბ­ჭოს ყვე­ლა წევ­რი მოწ­ვე­ულ იქნა და მათი წვლი­ლი - ზვი­ად გამ­სა­ხურ­დი­ას მე­თა­უ­რო­ბით- და­მო­უ­კი­დებ­ლო­ბის გა­მო­ცხა­დე­ბა­ში აღი­ა­რე­ბულ იქნა! ამი­თი შე­რი­გე­ბის, ერ­თმა­ნე­თის პა­ტი­ვის­ცე­მის, ნდო­ბის და სა­ქარ­თვე­ლოს გა­ერ­თი­ა­ნე­ბის­კენ ერთი ნა­ბი­ჯი გა­და­იდ­გა!გა­ცო­ცხლე­ბუ­ლი 9 აპ­რი­ლის ძალა არ და­იჩ­რდი­ლე­ბა და არც შე­ნელ­დე­ბა!" - წერს ზუ­რა­ბიშ­ვი­ლი.
ambebi.ge

No comments:

Post a Comment