Wednesday, October 31, 2018

სალომე ზურაბიშვილი: არასდროს არავინ მაკონტროლებდა

საქართველოს პრეზიდენტობის დამოუკიდებელმა კანდიდატმა სალომე ზურაბიშვილმა Deutsche Welle-ს ინტერვიუ მისცა.
ზურაბიშვილმა არჩევნების შედეგები შეაფასა. ჟურნალისტი დაინტერესდა არის თუ არა ის დამოუკიდებელი, რადგან მას მხარს მმართველი პარტია უჭერს.
„მე ყოველთვის დამოუკიდებელი ვიყავი. ასეთივე ვიყავი სააკაშვილის პრეზიდენტობის დროსაც, რომელიც მხარს მიჭერდა, როცა საგარეო საქმეთა მინისტრი გავხდი. თუმცა მისი პოლიტიკა ჩემს პრინციპებს აღარ შეესაბამება. მე ახლაც დამოუკიდებელი ვარ. მმართველმა პარტიამ ჩემი მხარდამჭერა მას შემდეგ გადაწვიტა, რაც არჩევნებში დამოუკიდებელ კანდიდატად მონაწილეობაზე განვაცხადე. ამ მხარდაჭერას არც მე და არც ჩემინ პრინციპები არ შეუცვლია"- განაცხადა სალომე ზურაბიშვილმა.
კითხვაზე, აკონტროლებს თუ არა მას ბიძინა ივანიშვილი, პოლიტიკოსი პასუხობს: „არასდროს და არავინ მაკონტროლებდა".
საქართველოში საპრეზიდენტო არჩევნები 28 ოქტომბერს გაიმართა. 
ცესკოს მონაცემების თანახმად, „ქართული ოცნების“ მიერ მხარდაჭერილმა დამოუკიდებელმა კანდიდატმა სალომე ზურაბიშვილმა ხმების - 38.64% მიიღო, „ნაციონალური მოძრაობის“ კანდიდატმა გრიგოლ ვაშაძემ - 37,74%.
საპრეზიდენტო არჩევნების მეორე ტური საბოლოო შედეგების გამოცხადებიდან ორი კვირის ვადაში ჩატარდება. სავარაუდო თარიღად კი 2 დეკემბერი სახელდება. 
2018 წლის საპრეზიდენტო არჩევნების პირველი ტურის საბოლოო შედეგებს სრულად შეგიძლიათ გაეცნოთ ამ ბმულზე.
imedinews.ge

1 comment:

  1. თქვენ ხართ ფინანსურ კრიზისში, ეძებთ ფულს, რომ დაიწყოთ საკუთარი ბიზნესი ან გადაიხადოთ გადასახადები ?, PayLATER სესხს მიეკუთვნება ყველა სახის სესხი დაბალ საპროცენტო განაკვეთზე 2% -ით, გთხოვთ მიმართოთ ელ.ფოსტით შემდეგ მისამართზე: ( paylaterloan@zoho.com ) ან WhatsApp ( +19292227518 )

    ReplyDelete