Tuesday, March 19, 2019

"ჩამეხუტა, გადამკოცნა, უამრავი მადლობა გადამიხადა" - ჩინელი ტურისტი მესტიაში ჩავიდა და დაკარგული ფული დაიბრუნა

ჩი­ნელ­მა ტუ­რის­ტმა გო­გო­ნამ მეს­ტი­ის სას­ტუმ­რო­ში და­კარ­გუ­ლი ფული და პი­რა­დი ნივ­თე­ბი და­იბ­რუ­ნა. გო­გო­ნა სას­ტუმ­როს მე­პატ­რო­ნეს მზი­უ­რი ჯა­ფა­რი­ძეს დღეს ეს­ტუმ­რა. რო­გორც ჯა­ფა­რი­ძე Ambebi.ge-ს უყ­ვე­ბა, ტუ­რის­ტი გო­გო­ნა მას­თან ორ­დღი­ა­ნი ლო­დი­ნის შემ­დეგ ჩა­ვი­და.

👉  კვალიფიციური მომზადება - ყველა საგანი ერთ სივრცეში

"ძა­ლი­ან გა­ხა­რე­ბუ­ლი და მად­ლი­ე­რი იყო. ჩა­მე­ხუ­ტა, გა­დამ­კოც­ნა, უამ­რა­ვი მად­ლო­ბა გა­და­მი­ხა­და. სა­ერ­თო სუ­რა­თიც გა­და­ვი­ღეთ", - თქვა მზი­უ­რი ჯა­ფა­რი­ძემ.
მეს­ტი­ა­ში მდე­ბა­რე ერთ-ერთი სა­ო­ჯა­ხო სას­ტუმ­როს მე­პატ­რო­ნემ მზი­უ­რი ჯა­ფა­რი­ძემ სახ­ლის და­ლა­გე­ბის დროს მო­უ­ლოდ­ნე­ლად სა­ფუ­ლე იპო­ვა, სა­დაც პი­რა­დო­ბის მოწ­მო­ბა, სა­ქარ­თვე­ლო­ში მოქ­მე­დი სა­ტე­ლე­ფო­ნო ნო­მე­რი და დიდი რა­ო­დე­ნო­ბით თან­ხა აღ­მოჩ­ნდა. მან ჩი­ნელ ტუ­რის­ტთან და­კავ­ში­რე­ბა მო­ა­ხერ­ხა და და­კარ­გუ­ლი სა­ფუ­ლის შე­სა­ხებ ინ­ფორ­მა­ცი­აც მი­ა­წო­და.


ambebi.ge

No comments:

Post a Comment