Wednesday, April 10, 2019

მაია რჩეულიშვილს 7 წლით პატიმრობა მიესაჯა

ცენ­ტრ პო­ინ­ტის" საქ­მე­ზე „მი­ო­ნის" ეპი­ზოდ­ზე ერთ-ერთი ბრალ­დე­ბუ­ლი, მაია რჩე­უ­ლიშ­ვი­ლი თბი­ლი­სის სა­ქა­ლა­ქო სა­სა­მარ­თლომ დამ­ნა­შა­ვედ ცნო.

👉  კვალიფიციური მომზადება - ყველა საგანი ერთ სივრცეში

“ცენ­ტრ პო­ინ­ტის" საქ­მის მი­ო­ნის" ეპი­ზოდ­ზე მაია რჩე­უ­ლიშ­ვილ­თან ერ­თად სა­სა­მარ­თლომ დამ­ნა­შა­ვედ ცნო კი­დევ ერთი ბრალ­დე­ბუ­ლი ქე­თე­ვან ჟორ­და­ნია.
მაია რჩე­უ­ლიშ­ვილს 7 წლით თა­ვი­სუფ­ლე­ბის აღ­კვე­თა შე­ე­ფარ­და. აღ­ნიშ­ნუ­ლი გა­და­წყვე­ტი­ლე­ბა თბი­ლი­სის სა­ქა­ლა­ქო სა­სა­მარ­თლოს მო­სა­მარ­თლემ, გი­ორ­გი ება­ნო­ი­ძემ რამ­დე­ნი­მე წუ­თის წინ გა­მო­ა­ცხა­და.
დღე­ვან­დე­ლი პრო­ცეს­ზე არ გა­მო­ცხა­დე­ბუ­ლან მაია რჩე­უ­ლიშ­ვი­ლი და ქე­თე­ვან ჟორ­და­ნია.
მაია რჩე­უ­ლიშ­ვილ­სა და ქე­თე­ვან ჟორ­და­ნი­ას ბრა­ლი სის­ხლის სა­მარ­თლის კო­დექ­სის 180-ე მუხ­ლის მე-3 ნა­წი­ლით აქვთ წარ­დგე­ნი­ლი, რაც თაღ­ლი­თო­ბას გუ­ლის­ხმობს. რაც შე­ე­ხე­ბა ქე­თე­ვან ჟორ­და­ნი­ას, აღ­ნიშ­ნულ საქ­მე­ზე მას საპ­რო­ცე­სო შე­თან­ხმე­ბა აქვს გა­ფორ­მე­ბუ­ლი
ambebi.ge

No comments:

Post a Comment