Friday, March 30, 2018

10 გრამატიკული შეცდომა, რომელიც უწიგნურობაზე მეტყველებს


მართალია, წერისას თუ მეტყველებისას ყველას დაგვირღვევია გრამატიკული წესები, მაგრამ ზოგიერთი შეცდომა განსაკუთრებით მიუტევებელია.
თუ არ იცით, რომ გუშინ მაგრათ კი არა, მაგრად გაერთეთ ან ფიქრობთ, რომ არაფელი არ უნდა დაგელიათ, ეს სტატია სწორედ თქვენთვის არის.
განაგრძეთ კითხვა და ნახეთ 10 გრამატიკული შეცდომა, რომელიც არასდროს უნდა დაუშვათ:

1. ალბად

შეცდომაა: ალბად, მოგენატრე.
სწორია: ალბათ, მოგენატრე.

2. რამის

შეცდომაა: რამის დედაჩემში ამერიე.
სწორია: ლამის დედაჩემში ამერიე.

3. საავანტყოფო

შეცდომაა: საავანტყოფოში დააწვინეს.
სწორია: საავადმყოფოში დააწვინეს.
ავადმყოფი - ავად + მყოფი.

4. მაგრათ

შეცდომაა: მაგრათ ვიცინე.
სწორია: მაგრად ვიცინე.
https://www.facebook.com/www.Hedu.Ge/

5. ბევრჯელ

შეცდომაა: ბევრჯელ გავუმეორე.
სწორია: ბევრჯერ გავუმეორე.

6. არაფლის

შეცდომაა: არაფლის.
სწორია: არაფრის.

7. საქმის ყურში

შეცდომაა: მამაჩემი საქმის ყურშია.
სწორია: მამაჩემი საქმის კურსშია.

8. ჩემს ამპულაში

შეცდომაა: ჩემ ამპულაში ვარ.
სწორია: ჩემს ამპლუაში ვარ.

9. ბიზმესმენი

შეცდომაა: ჩემი შეყვარებული ბიზმესმენია.
სწორია: ჩემი შეყვარებული ბიზნესმენია.

სიტყვიდან - ბიზნესი.

10. რეამინაცია

შეცდომაა: რეამინაციაში მოათავსეს.
სწორია: რეანიმაციაში მოათავსეს.

თქვენ რომელი შეცდომა გეზიზღებათ ყველაზე მეტად?

on.ge


No comments:

Post a Comment