Saturday, September 29, 2018

"ქალი იწვა სისხლის გუბეში... ჭრილობაზე ხელს იჭერდა" - ბათუმში 22 წლის ბიჭმა დედა დაჭრა

ბა­თუმ­ში, ერთ-ერთ და­სახ­ლე­ბა­ში 22 წლის ახალ­გაზ­რდამ 55 წლის დედა დაჭ­რა. ბრალ­დე­ბუ­ლი სა­მარ­თალ­დამ­ცვე­ლებ­მა ცხელ კვალ­ზე და­ა­კა­ვეს, დაჭ­რი­ლი ქალი კი სას­წრა­ფო დახ­მა­რე­ბის ბრი­გა­დამ სა­მე­დი­ცი­ნო და­წე­სე­ბუ­ლე­ბა­ში გა­და­იყ­ვა­ნა.
"ბი­ნა­ში ქალ­ბა­ტო­ნი იწვა სის­ხლის გუ­ბე­ში, იყო ძა­ლი­ან დიდი რა­ო­დე­ნო­ბით სის­ხლის და­ნა­კარ­გი. თვი­თონ იჭერ­და კის­რის ჭრი­ლო­ბა­ზე ხელს. სამ წუთ­ში, ჩვენ უკვე ვი­ყა­ვით რე­ფე­რა­ლურ კრი­ნიკ­ში. ქა­ლის მდგო­მა­რე­ო­ბა ამ­ჟა­მად სტა­ბი­ლუ­რია", - აცხა­დებს სას­წრა­ფო დახ­მა­რე­ბის ბრი­გა­დის ექთა­ნი.ში­ნა­გან საქ­მე­თა სა­მი­ნის­ტრო დაჭ­რის ფაქტთან და­კავ­ში­რე­ბით გან­ცხა­დე­ბას ავ­რცე­ლებს:
"აჭა­რის პო­ლი­ცი­ის დე­პარ­ტა­მენ­ტის თა­ნამ­შრომ­ლებ­მა, ცხელ კვალ­ზე ჩა­ტა­რე­ბუ­ლი ოპე­რა­ტი­ულ-სა­გა­მო­ძი­ე­ბო მოქ­მე­დე­ბე­ბის შე­დე­გად, ოჯა­ხუ­რი ძა­ლა­დო­ბის ნი­ა­დაგ­ზე ჩა­დე­ნი­ლი ჯან­მრთე­ლო­ბის გან­ზრახ მძი­მე და­ზი­ა­ნე­ბის ბრალ­დე­ბით, 1996 წელს და­ბა­დე­ბუ­ლი, წარ­სულ­ში ნა­სა­მარ­თლე­ვი კ.კ. ბა­თუმ­ში და­ა­კა­ვეს.
რო­გორც AMBEBI.GE-ს სა­მი­ნის­ტრო­დან აც­ნო­ბეს, ჩა­დე­ნი­ლი და­ნა­შა­უ­ლი 4-დან 7 წლამ­დე ვა­დით თა­ვი­სუფ­ლე­ბის აღ­კვე­თას ით­ვა­ლის­წი­ნებს.
„გა­მო­ძი­ე­ბამ და­ად­გი­ნა, რომ და­კა­ვე­ბულ­მა მიმ­დი­ნა­რე წლის 29 სექ­ტემ­ბერს ბა­თუმ­ში, წე­რეთ­ლის ქუ­ჩა­ზე, სა­ცხოვ­რე­ბელ სახ­ლში ცივი ია­რა­ღით ჭრი­ლო­ბე­ბი მი­ა­ყე­ნა დე­დას, 1963 წელს და­ბა­დე­ბულ მ.კ.-ს და შემ­თხვე­ვის ად­გი­ლი­დან მი­ი­მა­ლა.
სას­წრა­ფო სა­მე­დი­ცი­ნო დახ­მა­რე­ბის ბრი­გა­დის თა­ნამ­შრომ­ლებ­მა დაჭ­რი­ლი მ.კ. სა­ა­ვად­მყო­ფო­ში გა­და­იყ­ვა­ნეს. სა­მარ­თალ­დამ­ცვე­ლებ­მა ბრალ­დე­ბუ­ლი მომ­ხდა­რი­დან რამ­დე­ნი­მე წუთ­ში და­ა­კა­ვეს. პო­ლი­ცი­ამ და­ნა­შა­უ­ლის ჩა­დე­ნის ია­რა­ღი ნივთმტკი­ცე­ბად ამო­ი­ღო.
გა­მო­ძი­ე­ბა ოჯა­ხუ­რი ძა­ლა­დო­ბის ნი­ა­დაგ­ზე ჩა­დე­ნი­ლი ჯან­მრთე­ლო­ბის გან­ზრახ მძი­მე და­ზი­ა­ნე­ბის ფაქ­ტზე, სა­ქარ­თვე­ლოს სსკ-ს 11 პრი­მა 117-ე მუხ­ლის 1-ლი ნა­წი­ლით მიმ­დი­ნა­რე­ობს. და­ნა­შა­უ­ლი 4-დან 7 წლამ­დე ვა­დით თა­ვი­სუფ­ლე­ბის აღ­კვე­თას ით­ვა­ლის­წი­ნებს“, - ნათ­ქვა­მია შს სა­მი­ნის­ტროს გან­ცხა­დე­ბა­ში.
ambebi.ge

No comments:

Post a Comment