Tuesday, January 15, 2019

როგორ ატყუებენ საზღვარგარეთ დასაქმების მსურველებს და რა უნდა იცოდეთ თუ სამუშაოდ წასვლას აპირებთ

ემიგ­რა­ცი­ა­ში სა­ქარ­თვე­ლოს ასი ათა­სო­ბით მო­ქა­ლა­ქე ცხოვ­რობს, სა­ზღვარ­გა­რეთ და­საქ­მე­ბის მსურ­ვე­ლი ადა­მი­ა­ნე­ბის რი­ცხვი კი ბოლო წლებ­ში სულ უფრო იზ­რდე­ბა. აღ­სა­ნიშ­ნა­ვია რომ, სა­ქარ­თვე­ლოს მთავ­რო­ბა და სა­გა­რეო საქ­მე­თა სა­მი­ნის­ტრო სა­ქარ­თვე­ლოს მო­ქა­ლა­ქე­ე­ბის ლე­გა­ლუ­რი და­საქ­მე­ბის კუ­თხით შე­თან­ხმე­ბის მი­საღ­წე­ვად პარტნი­ორ ქვეყ­ნებ­თან აქ­ტი­უ­რად მუ­შა­ობენ და უახ­ლო­ეს მო­მა­ვალ­ში სა­ქარ­თვე­ლოს მო­ქა­ლა­ქე­ე­ბი ევ­რო­პის ქვეყ­ნებ­ში ლე­გა­ლუ­რად და­საქ­მე­ბას შეძ­ლე­ბენ.
თუმ­ცა, სამ­წუ­ხა­როდ არი­ან ადა­მი­ა­ნე­ბი, რომ­ლე­ბიც ე.წ. "დამ­საქ­მებ­ლე­ბის" თაღ­ლი­თუ­რი სქე­მის მსხვერ­პლნი ხდე­ბი­ან. AMBEBI.GE რამ­დე­ნი­მე ასეთ ადა­მი­ანს ესა­უბ­რა - ერთ შემ­თხვე­ვა­ში სა­ზღვარ­გა­რეთ და­საქ­მე­ბის მსურ­ვე­ლი ფი­ზი­კურ­მა პირ­მა მო­ა­ტყუა, ხოლო მე­ო­რე შემ­თხვე­ვა­ში ფუ­ლის გა­მომ­ძალ­ვე­ლი იუ­რი­დი­უ­ლი პირი, სა­შუ­ა­მავ­ლო კომ­პა­ნია აღ­მოჩ­ნდა.
ერთ-ერთი და­ზა­რა­ლე­ბუ­ლი ნა­თია ომა­ნა­ძე გვიყ­ვე­ბა, რომ მის­მა მე­უღ­ლემ პო­ლო­ნეთ­ში სა­მუ­შა­ოდ წას­ვლა გა­და­წყვი­ტა, ამი­ტომ ოჯახ­მა და­ი­წყო შუ­ა­მა­ვა­ლი პი­რე­ბის მო­ძი­ე­ბა, ვინც ამა­ში და­ეხ­მა­რე­ბო­დათ.
"ახ­ლობ­ლებ­მა ხა­შუ­რელ ქალ­ბა­ტონ­თან და­კავ­ში­რე­ბა გვირ­ჩი­ეს, რო­მე­ლიც მათი თქმით ევ­რო­პის ქვეყ­ნებ­ში სა­მუ­შოდ უშ­ვებ­და ადა­მი­ა­ნებს, მათ­თვის დამ­საქ­მე­ბელ კომ­პა­ნი­ებს იძი­ებ­და და და­საქ­მე­ბას უზ­რუნ­ველ­ყოფ­და. ამ ქალ­ბტონს შევ­ხვდით, ვე­სა­უბ­რეთ, საკ­მა­ოდ კარ­გი პი­რო­ბე­ბი შე­მოგ­ვთა­ვა­ზა. რომ ჩა­ვი­დო­და ჩემი მე­უღ­ლე პო­ლო­ნეთ­ში იქ უნდა დახ­ვედ­რო­და დამ­საქ­მე­ბე­ლი, და­ეკ­ვა­ლი­ა­ნე­ბი­ნა, წა­ა­ეყ­ვა­ნა კომ­პა­ნი­ა­ში და და­პი­რე­ბი­სა­მებრ და­ე­საქ­მე­ბი­ნა. ეს პი­რო­ბე­ბი ხელ­შეკ­რუ­ლე­ბა­შიც ჩადო, რო­მელ­საც ჩვენ მო­ვა­წე­რეთ ხელი და გა­და­ვუ­ხა­დეთ 500 ლარი.
ambebi.ge

No comments:

Post a Comment