Monday, May 13, 2019

იქნებიან ახალი სახეები..." - კახა კალაძე სამთავრობო ცვლილებებსა და არჩევნებთან დაკავშირებით, პარტიაში მიმდინარე პროცესებზე

იქნებიან ახალი სახეები..." - კახა კალაძე სამთავრობო ცვლილებებსა და არჩევნებთან დაკავშირებით, პარტიაში მიმდინარე პროცესებზე

👉  კვალიფიციური მომზადება - ყველა საგანი ერთ სივრცეში

ის, რომ პარ­ტი­ა­ში მიმ­დი­ნა­რე­ობს გა­ჯან­სა­ღე­ბის პრო­ცე­სი, ეს სამ­თავ­რო­ბო ცვლი­ლე­ბებ­ზე არ მი­უ­თი­თებს, - ამის შე­სა­ხებ ჟურ­ნა­ლის­ტებს „ქარ­თუ­ლი ოც­ნე­ბის“ გე­ნე­რა­ლურ­მა მდი­ვან­მა, თბი­ლი­სის მერ­მა კახა კა­ლა­ძემ გა­ნუ­ცხა­და.
.

მისი თქმით, გა­ჯან­სა­ღე­ბის პრო­ცე­სი პო­ლი­ტი­კურ ცხოვ­რე­ბა­ში ჩვე­უ­ლებ­რი­ვი მოვ­ლე­ნაა და აღ­ნიშ­ნავს, რომ ამ მი­მარ­თუ­ლე­ბით „ქარ­თუ­ლი ოც­ნე­ბა“ არას­დროს შე­ჩე­რე­ბუ­ლა.
💢 კავკასიის საერთაშორისო უნივერსიტეტი
„მე არ გა­მოვ­რი­ცხე, რომ იქ­ნე­ბი­ან ახა­ლი სა­ხე­ე­ბი და ეს არის ჩვე­უ­ლებ­რი­ვი მო­მენ­ტი, რო­დე­საც ხდე­ბა პრო­ფე­სი­ო­ნა­ლი კად­რე­ბის მი­ღე­ბა. გა­ჯან­სა­ღე­ბის პრო­ცე­სი არას­დროს შე­ჩე­რე­ბუ­ლა "ქარ­თულ ოც­ნე­ბა­ში". ყო­ველ­თვის ჩვე­ნი კარი ღიაა.
ეს არ მი­უ­თი­თებს სამ­თავ­რო­ბო ცვლი­ლე­ბებ­ზე“, - გა­ნა­ცხა­და კახა კა­ლა­ძემ.
კახა კა­ლა­ძის გან­ცხა­დე­ბით, მმარ­თვე­ლი გუნ­დი ყვე­ლა­ფერს გა­ა­კე­თებს იმის­თვის, რომ არ­ჩევ­ნე­ბი პირ­ვე­ლი­ვე ტურ­ში დას­რულ­დეს. თუმ­ცა, ამ ყვე­ლაფ­რის მი­უ­ხე­და­ვად, თუ რო­მე­ლი­მე ოლ­ქში მე­ო­რე ტური გა­ი­მარ­თე­ბა, პრობ­ლე­მას ამა­ში ვერ ხე­დავს.
„ყვე­ლა­ფერს გა­ვა­კე­თებთ იმის­თვის, რომ პირ­ვე­ლი­ვე ტურ­ში იყოს მაქ­სი­მა­ლუ­რი მხარ­და­ჭე­რა და თა­ნად­გო­მა სა­ზო­გა­დო­ე­ბის მხრი­დან, რათა პირ­ვე­ლი­ვე ტურ­ში მოხ­დეს არ­ჩევ­ნე­ბის დას­რუ­ლე­ბა. პრობ­ლე­მა არც ის არის, თუ რო­მე­ლი­მე ოლ­ქში მე­ო­რე ტური გა­ი­მარ­თე­ბა, ეს დე­მოკ­რა­ტი­უ­ლი პრო­ცე­სის ნა­წი­ლია. ჩვენ ვართ ის მთავ­რო­ბა და ხე­ლი­სუფ­ლე­ბა, რო­მელ­მაც 50%-იანი ბა­რი­ე­რი შე­მო­ი­ღო”, - გა­ნა­ცხა­და კახა კა­ლა­ძემ.
ambebi.ge

No comments:

Post a Comment