Wednesday, November 28, 2018

ვინ არის ბიჭი, რომელიც სალომე ზურაბიშვილის ბრიფინგზე მის ოჯახთან ერთად გამოჩნდა

ცენ­ტრა­ლუ­რი სა­არ­ჩევ­ნო კო­მი­სი­ის მიერ, ხმე­ბის 99,78 %-ის დათ­ვლის შე­დე­გად, საპ­რე­ზი­დენ­ტო არ­ჩევ­ნე­ბის მე­ო­რე ტურ­ში სა­ლო­მე ზუ­რა­ბიშ­ვი­ლი იმარ­ჯვებს. მმარ­თვე­ლი გუნ­დის მიერ მხარ­და­ჭე­რილ კან­დი­დატს ხმა ამომ­რჩე­ველ­თა 59,55 %-მა მის­ცა, გა­ერ­თი­ა­ნე­ბუ­ლი ოპო­ზი­ცი­ის კან­დი­დატ გრი­გოლ ვა­შა­ძეს კი 40,45 %-მა.
წი­ნას­წა­რი შე­დე­გე­ბის გა­მო­ცხა­დე­ბის შემ­დეგ, სა­ლო­მე ზუ­რა­ბიშ­ვი­ლი სა­კუ­თა­რი შტა­ბი­დან პირ­და­პირ ეთერ­ში ჩა­ერ­თო და მო­ქა­ლა­ქე­ებს მხარ­და­ჭე­რის­თვის მად­ლო­ბა გა­და­უ­ხა­და. მას­თან ერ­თად ბრი­ფინგზე იდ­გნენ ზუ­რა­ბიშ­ვი­ლის ოჯა­ხის წევ­რე­ბი, შვი­ლე­ბი: თე­ი­მუ­რაზ და ქე­თე­ვან გორ­ჯეს­ტა­ნი, ძმა - ოთარ ზუ­რა­ბიშ­ვი­ლი და კი­დევ ერთი ახალ­გაზ­რდა - რე­ვაზ მა­ყაშ­ვი­ლი.მა­ყაშ­ვი­ლის ფი­გუ­რამ მე­დი­ა­სა და სა­ზო­გა­დო­ე­ბა­ში დიდი ინ­ტე­რე­სი გა­მო­იწ­ვია, რად­გან ის აქამ­დე არ უნა­ხავთ საპ­რე­ზი­დენ­ტო კან­დი­და­ტის გვერ­დით. რო­გორც გა­ვარ­კვი­ეთ, რე­ვაზ მა­ყაშ­ვი­ლი სა­ლო­მე ზუ­რა­ბიშ­ვი­ლის გარ­დაც­ვლი­ლი მე­უღ­ლის, პუბ­ლი­ცის­ტის და ჟურ­ნა­ლის­ტის ჯან­რი კა­ში­ას შვი­ლიშ­ვი­ლია. რე­ვა­ზი პუბ­ლი­ცის­ტის ერთ-ერთი ქა­ლიშ­ვი­ლის, ნანა კა­ში­ას ერ­თა­დერ­თი ვა­ჟია.
მა­ყაშ­ვი­ლი და გორ­ჯეს­ტა­ნე­ბი ერთი თა­ო­ბის წარ­მო­მად­გენ­ლე­ბი არი­ან და მე­გობ­რო­ბენ. მათ ფე­ის­ბუ­ქის გვერ­დებ­ზე უამ­რა­ვი ერ­თობ­ლი­ვი ფო­ტოს ხილ­ვაა შე­საძ­ლე­ბე­ლი. ჯან­რი კა­ში­ას ქა­ლიშ­ვი­ლი და შვი­ლიშ­ვი­ლი ეს­წრე­ბოდ­ნენ თე­ი­მუ­რაზ გორ­ჯეს­ტა­ნის ქორ­წილს, რო­მე­ლიც ყაზ­ბეგ­ში გა­ი­მარ­თა. ქორ­წი­ლის ფო­ტო­ებ­ში ჩო­ხა­ში გა­მო­წყო­ბი­ლი სი­ძის გვერ­დით, რე­ვაზ მა­ყაშ­ვილ­საც შე­ნიშ­ნავთ.რე­ვაზ მა­ყაშ­ვილს გა­ნათ­ლე­ბა საფ­რან­გეთ­ში, პა­რი­ზის პან­თე­ონ-ას­ა­სის უნი­ვერ­სი­ტეტ­ში აქვს მი­ღე­ბუ­ლი, ის იუ­რის­ტია და ამ­ჟა­მად სა­ქარ­თვე­ლო­ში ცხოვ­რობს.
სა­ო­ჯა­ხო ფო­ტო­ე­ბი "ფე­ის­ბუ­ქი­დან"
ambebi.ge

No comments:

Post a Comment