Tuesday, November 20, 2018

დაბრუნდება თუ არა ირაკლი ალასანია პოლიტიკაში?

დიდი ტაიმ-აუ­ტის შემ­დეგ პო­ლი­ტი­კა­ში შე­საძ­ლოა "თა­ვი­სუ­ფა­ლი დე­მოკ­რა­ტე­ბის" ყო­ფი­ლი ლი­დე­რი ირაკ­ლი ალა­სა­ნია დაბ­რუნ­დეს. სა­უ­ბა­რია ე.წ მე­სა­მე პო­ლი­ტი­კურ ცენ­ტრში მის გა­მო­ჩე­ნა­ზე. გია ხუ­ხაშ­ვი­ლი­სა და ალე­კო ელი­საშ­ვი­ლის გან­ცხა­დე­ბით, მათი "კარი" ალა­სა­ნი­ას­თვის ღიაა.
თუ გა­ვით­ვა­ლის­წი­ნებთ იმას, რომ საპ­რე­ზი­დენ­ტო არ­ჩევ­ნე­ბის მე­ო­რე ტურ­თან და­კავ­ში­რე­ბით პო­ლი­ტი­კის ძველ­მა სა­ხე­ებ­მა რიგ-რი­გო­ბით გა­მო­ა­ცხა­დებს პო­ლი­ტი­კა­ში დაბ­რუ­ნე­ბის შე­სა­ხებ, არც ისაა გა­მო­რი­ცხუ­ლი, რომ ქარ­თულ პო­ლი­ტი­კას "უძღე­ბი შვი­ლი" და­უბ­რუნ­დეს.
პო­ლი­ტი­კა­ში შე­საძ­ლო დაბ­რუ­ნე­ბა­ზე გან­ცხა­დე­ბე­ბი უკვე გა­ა­კე­თეს ალა­სა­ნი­ას ყო­ფილ­მა თა­ნა­გუნ­დე­ლებ­მა - ირაკ­ლი ჩი­ქო­ვა­ნის თქმით, ბრუნ­დე­ბა "ნა­ცი­ო­ნა­ლუ­რი მოძ­რა­ო­ბის" სა­წი­ნა­აღ­მდე­გოდ და აღ­ნიშ­ნუ­ლი გა­და­წყვე­ტი­ლე­ბა და­მო­უ­კი­დებ­ლად, ყო­ფილ პო­ლი­ტი­კურ თა­ნა­გუნ­დე­ლებ­თან კონ­სულ­ტა­ცი­ის გა­რე­შე მი­ი­ღო.
მას შემ­დეგ რაც ბი­ძი­ნა ივა­ნიშ­ვილ­მა "ძველ გვარ­დი­ას" უხმო, პო­ლი­ტი­კი­დან წა­სულ­მა ალექ­სი პეტ­რი­აშ­ვილ­მა გა­ნა­ცხა­და, რომ მზად არის ქვეყ­ნის და­სახ­მა­რებ­ლად.
რაც შე­ე­ხე­ბა ირაკ­ლი ალა­სა­ნი­ას, სა­უ­ბა­რია ე.წ მე­სა­მე ცენ­ტრში მის ხილ­ვა­ზე, რომ­ლის შექ­მნა­საც პო­ლი­ტო­ლო­გი გია ხუ­ხაშ­ვი­ლი აპი­რებს. თუმ­ცა, კუ­ლუ­ა­რებ­ში ასე­ვე ვრცელ­დე­ბა ინ­ფორ­მა­ცია, რომ არ­ჩევ­ნე­ბის შემ­დეგ ალა­სა­ნია შე­საძ­ლოა არა ხუ­ხაშ­ვილ­თან, არა­მედ პუბ­ლი­ცისტ თაკო ჩარ­კვი­ა­ნის მიერ და­ა­ნონ­სე­ბულ ახალ პარ­ტი­ა­ში - "კა­ნო­ნი და სა­მარ­თა­ლი" ვი­ხი­ლოთ.ინ­ფორ­მა­ცი­ის გა­და­სა­მოწ­მებ­ლად AMBEBI.GE ირაკ­ლი ალა­სა­ნი­ას და­უ­კავ­შირ­და, რო­მე­ლიც რო­გორც ცნო­ბი­ლია ვა­შინგტონ­ში, ბიზ­ნე­სის სფე­რო­ში მოღ­ვა­წე­ობს.დიდი მად­ლო­ბა ყუ­რა­დღე­ბის­თვის. პო­ლი­ტი­კას­თან დღეს შე­ხე­ბა არ მაქვს, არც სურ­ვი­ლი, რად­გან სხვა საქ­მით დავ­კავ­დი. მო­მა­ვალ­ში თუ რა­ი­მე შე­იც­ვლე­ბა, მზად ვარ" - უთხრა AMBEBI.GE-ს თავ­დაც­ვის ყო­ფილ­მა მი­ნის­ტრმა.
ალა­სა­ნი­ას­თან არ უსაბ­რია გია ხუ­ხაშ­ვილს, თუმ­ცა მი­იჩ­ნევს, რომ "თა­ვი­სუ­ფა­ლი დე­მოკ­რა­ტე­ბის" ყო­ფილ ლი­დერს პო­ლი­ტი­კის­თვის სარ­გებ­ლის მო­ტა­ნა შე­უძ­ლია.
"მე არ ვქმნი გუნდს, უბ­რა­ლოდ პრო­ცესს შე­ვუ­წყობ ხელს. ირაკ­ლი ალა­სა­ნია დიდი ხა­ნია არ მი­ნა­ხავს, ამი­ტომ არ ვიცი სა­ი­დან მო­დის ეს სა­უ­ბა­რი. პო­ლი­ტი­კა­ში მისი დაბ­რუ­ნე­ბა-არ დაბ­რუ­ნე­ბა არის მისი კონ­სტი­ტუ­ცი­უ­რი უფ­ლე­ბა, შე­სა­ბა­მი­სად ეს მისი გა­და­სა­წყვე­ტია. მას აქვს ძა­ლი­ან დიდი გა­მოც­დი­ლე­ბა და სარ­გებ­ლის მო­ტა­ნა შე­უძ­ლია, მაგ­რამ ეს ჩემი გა­და­სა­წყვე­ტი არ არის" - გვი­თხრა გია ხუ­ხაშ­ვილ­მაა.
აღ­სა­ნიშ­ნა­ვია, რომ ხუ­ხაშ­ვილ­თან ერ­თად ე.წ მე­სა­მე ცენ­ტრში ერთ-ერთ ლი­დე­რად მო­ი­აზ­რე­ბა თბი­ლი­სის მე­რო­ბის ყო­ფი­ლი კან­დი­და­ტი ალე­კო ელი­საშ­ვი­ლი. ის ამ­ბობს, რომ ისურ­ვებ­და პო­ლი­ტი­კა­ში ალა­სა­ნი­ას ხილ­ვას.
"არ მი­სა­უბ­რია მას­თან, თქვენ­გან მეს­მის პირ­ვე­ლად. ირაკ­ლი ალა­სა­ნია წე­სი­ე­რი და კვა­ლი­ფი­ცი­უ­რი ადა­მი­ა­ნია, ვი­სურ­ვებ­დი, რომ პო­ლი­ტი­კა­ში იყოს. მაგ­რამ მას­თან ამ თე­მა­ზე შეხ­ვედ­რა არ მქო­ნია ამი­ტომ ვე­რა­ფერს გე­ტყვით. ბო­ლოს 3-4 თვის წინ ვნა­ხე, რა­ღაც წვე­უ­ლე­ბა­ზე. მას მერე აღარ მი­ნა­ხავს, თუ თბი­ლის­ში იქ­ნე­ბა შევხდე­ბი რა­ტო­მაც არა. კარ­გი კა­ცია ნამ­დვი­ლად!" - გა­ნუ­ცხა­და AMBEBI.GE-ს ელი­საშ­ვილ­მა.
ambebi.ge

No comments:

Post a Comment