Wednesday, November 14, 2018

თბილისის მერიის შენობა, სავარაუდოდ, გაიყიდება - სად გადავა მერის ადმინისტრაცია

დე­და­ქა­ლა­ქის მე­რი­ის შე­ნო­ბას საპ­რი­ვა­ტი­ზა­ცი­ოდ ამ­ზა­დე­ბენ. „ინ­ტერპრეს­ნი­უ­სის“ ინ­ფორ­მა­ცი­ით, აღ­ნიშ­ნულ სა­კი­თხზე მუ­შა­ო­ბა უკვე მიმ­დი­ნა­რე­ობს.
ამ დრო­ის­თვის გა­ნი­ხი­ლე­ბა ოთხი სხვა­დას­ხვა ტე­რი­ტო­რია, სა­დაც მე­რია შე­საძ­ლოა, გა­და­ვი­დეს.
ერთ-ერთ ვა­რი­ან­ტად თბი­ლი­სის ზღვა­ზე, მუ­ნი­ცი­პა­ლურ სა­კუთ­რე­ბა­ში არ­სე­ბუ­ლი ტე­რი­ტო­რია გა­ნი­ხი­ლე­ბა, რომ­ლის შეს­წავ­ლაც მე­რი­ას უკვე და­წყე­ბუ­ლი აქვს.
„ინ­ტერპრეს­ნი­უ­სის“ ინ­ფორ­მა­ცი­ით, მე­რი­ის გან­თავ­სე­ბის­თვის ასე­ვე გა­ნი­ხი­ლე­ბა აღ­მა­შე­ნებ­ლის გამ­ზირ­ზე მდე­ბა­რე ე.წ. მი­ხა­ი­ლო­ვის სა­ა­ვად­მყო­ფოს ად­მი­ნის­ტრა­ცი­ის ყო­ფი­ლი შე­ნო­ბა.
არა­ო­ფი­ცი­ა­ლუ­რი ინ­ფორ­მა­ცი­ით, შე­ნო­ბა­ში, რო­მელ­შიც თბი­ლი­სის მე­რია ამ­ჟა­მა­დაა გან­თავ­სე­ბუ­ლი, მა­ღა­ლი კლა­სის სას­ტუმ­როს გან­თავ­სე­ბაა და­გეგ­მი­ლი.
ambebi.ge

No comments:

Post a Comment