Thursday, May 2, 2019

მეფემ პირადი მცველი ცოლად მოიყვანა და დედოფლის წოდება მისცა

ტა­ი­ლან­დის მე­ფემ ცო­ლად შე­ირ­თო პი­რა­დი დაც­ვის სამ­სა­ხუ­რის ხელ­მძღვა­ნე­ლი და დე­დოფ­ლის წო­დე­ბა მი­ა­ნი­ჭა, ინ­ფორ­მა­ცი­ას BBC ავ­რცე­ლებს.

👉  კვალიფიციური მომზადება - ყველა საგანი ერთ სივრცეში

66 წლის მეფე მაჰა ვა­ჯი­რა­ლონგკორ­ნი კონ­სტი­ტუ­ცი­უ­რი მო­ნარ­ქი მა­მის გარ­დაც­ვა­ლე­ბის შემ­დეგ, 2016 წელს გახ­და. ის სამ­ჯერ იყო და­ქორ­წი­ნე­ბუ­ლი და სა­მი­ვე ცოლს და­შორ­და. მე­ფეს 7 შვი­ლი ჰყავს.

სა­მე­ფო კა­რის გან­ცხა­დე­ბა­ში ღნიშ­ნუ­ლია, რომ მე­ფემ გა­და­წყვი­ტა, გე­ნე­რალ სუ­თი­და ვა­ჯი­რა­ლონგკორნ ნა აი­დუ­იას დე­დო­ფა­ლი სუ­თი­და ეწო­დოს.
💢 კავკასიის საერთაშორისო უნივერსიტეტი
დე­დო­ფა­ლი სუ­თი­და მე­ფის პარტნი­ო­რი უკვე დიდი ხა­ნია არის, სა­ზო­გა­დო­ე­ბა­ში მათ ერ­თად წლე­ბის მან­ძილ­ზე ხე­და­ვენ, თუმ­ცა რო­მა­ნის შე­სა­ხებ ოფი­ცი­ა­ლუ­რად არა­ვის უსა­უბ­რია.
სა­ქორ­წი­ნო ცე­რე­მო­ნი­ა­ლის კად­რე­ბი ტა­ი­ლან­დურ­მა ტე­ლე­კომ­პა­ნი­ამ გა­ავ­რცე­ლა. ქორ­წილს სა­მე­ფო ოჯა­ხის წევ­რე­ბი და სა­სახ­ლის მრჩევ­ლე­ბი ეს­წრე­ბოდ­ნენ. კად­რებ­ში ჩანს, რომ მე­ფემ დე­დო­ფალს თავ­ზე წმინ­და წყა­ლი და­ას­ხა, შემ­დეგ კი წყვილ­მა ქორ­წი­ნე­ბის დო­კუ­მენტს ხელი მო­ა­წე­რა
ambebi.ge

No comments:

Post a Comment