Saturday, May 4, 2019

მის დაწვას ვითხოვ... ჩემს ოთხ შვილიშვილს მამა მოუკლა, ცოლი მომიკლა" - კახეთში მოკლული 4 ადამიანი ოჯახებში გადაასვენეს

სა­გა­რე­ჯოს მუ­ნი­ცი­პა­ლი­ტე­ტის, სო­ფელ ყან­და­უ­რა­ში 85 წლის ომარ გამ­ყრე­ლი­ძის მიერ მოკ­ლუ­ლი შვი­ლი და მე­ზო­ბე­ლი დედა-შვი­ლი მშობ­ლი­ურ სო­ფელ­ში ცოტა ხნის წინ გა­და­ას­ვე­ნეს.

👉  კვალიფიციური მომზადება - ყველა საგანი ერთ სივრცეში

მა­მამ­თი­ლის მიერ მოკ­ლუ­ლი გო­გოს ცხე­და­რი კი ოჯა­ხის მო­თხოვ­ნით სო­ფელ მა­ნავ­ში, მშობ­ლე­ბის სახ­ლში და­ას­ვე­ნეს. ოთხი­ვე მოკ­ლულს რამ­დე­ნი­მე­სა­ა­თი­ა­ნი ექ­სპერ­ტი­ზა ლე­ვან სამ­ხა­რა­უ­ლის სა­ხე­ლო­ბის კა­ხე­თის ექ­სპერ­ტი­ზის ეროვ­ნულ ბი­უ­რო­ში ჩა­უ­ტარ­და.
პო­ლი­ცი­ამ ად­გი­ლობ­რი­ვე­ბის ნა­წი­ლი უკვე გა­მო­კი­თხა, მათ შო­რის ფრი­დონ გამ­ყრე­ლი­ძე, რო­მელ­საც 85 წლის მა­მა­კაც­მა შვი­ლი და მე­უღ­ლე მო­უკ­ლა. იგი 4 ადა­მი­ა­ნის მკვლე­ლო­ბა­ში ბრალ­დე­ბუ­ლის დაწ­ვას ითხოვს.
💢 კავკასიის საერთაშორისო უნივერსიტეტი
"მე მო­მიკ­ლეს ცოლი და შვი­ლი, ამი­ტომ ვი­თხოვ დას­ჯას, პა­ტიმ­რო­ბას კი არა, მის დაწ­ვას. ეგ არა­ნა­ირ გა­სა­მარ­თლე­ბას არ იმ­სა­ხუ­რებს. და­კი­თხვა­ზე ვი­ყა­ვი და პო­ლი­ცი­ე­ლებს მო­ვუ­ყე­ვი, რაც ვნა­ხე. ჩემს თვალ­წინ მოხ­და ეს უბე­დუ­რე­ბა. ჩემს ოთხ შვი­ლიშ­ვილს მამა მო­უკ­ლა. დი­ლით და­სახ­მა­რებ­ლად დაგ­ვი­ძა­ხეს. წა­ვე­დი და­სახ­მა­რებ­ლად, რად­გან ვი­ცო­დი, რომ ელზა ცუ­დად იყო... თუმ­ცა ვი­ცო­დი, ჩემი ცოლი უკვე იქ იყო და მე აღარ ჩავ­თვა­ლე სა­ჭი­როდ მის­ვლა, გზად კი­დევ ჩემი ბიჭი შემ­ხვდა, შე­ვი­და თუ არა ეზო­ში, სრო­ლის ხმა გა­ვი­გე... ამას მოჰ­ყვა ბევ­რი გას­რო­ლა და სი­ჩუ­მე. რომ შევ­ბრუნ­დი, ომა­რი იგი­ნე­ბო­და, აგ­რე­სი­უ­ლი იყო და ახ­ლოს აღარ მი­ვე­დი. გა­მო­ვი­ქე­ცი და ვყვი­რო­დი, შვე­ლას ვი­თხოვ­დი. დაგვღუ­პა ყვე­ლა, ეს გა­სა­მარ­თლე­ბის ღირ­სი არ არის", - გა­ნა­ცხა­და ფრი­დონ გამ­ყრე­ლი­ძემ.
ambebi.ge

No comments:

Post a Comment