Thursday, February 28, 2019

სტანისლავ ბონდარენკოს ემუქრებიან - მსახიობის სპექტაკლს დაღესტანში "პორნოგრაფია" უწოდეს

და­ღეს­ტან­ში უკი­დუ­რე­სად მწვა­ვე რე­აქ­ცია მოჰ­ყვა მა­ჰა­ჩყა­ლას "მე­გობ­რო­ბის სახ­ლში" გა­მარ­თულ სპექ­ტაკლს - "კა­ცებ­ზე ნა­დი­რო­ბა". სცე­ნა­რი ად­გი­ლობ­რი­ვე­ბის­თვის შე­უ­რა­ცხმყო­ფე­ლად მი­იჩ­ნია ცნო­ბილ­მა და­ღეს­ტნელ­მა სპორ­ტსმენ­მა ჰა­ბიბ ნურ­მა­გო­მე­დოვ­მა. UFC-ის მებ­რძოლ­მა სპექ­ტაკლს "პორ­ნოგ­რა­ფია" უწო­და და მსა­ხი­ო­ბე­ბი­სა და ორ­გა­ნი­ზა­ტო­რე­ბის დას­ჯა მო­ი­თხო­ვა. მოგ­ვი­ა­ნე­ბით მას მხარ­დამ­ჭე­რე­ბიც გა­მო­უჩ­ნდნენ.

👉  კვალიფიციური მომზადება - ყველა საგანი ერთ სივრცეში

ცნო­ბი­ლი და­ღეს­ტნე­ლი სპორ­ტსმე­ნის თქმით, სამ­წუ­ხა­როდ, "მა­ყუ­რებ­ლებს არ ეყოთ გამ­ბე­და­ო­ბა და თავ­მოყ­ვა­რე­ო­ბა პრო­ტეს­ტის ნიშ­ნად იქა­უ­რო­ბა და­ე­ტო­ვე­ბი­ნათ". შე­რე­უ­ლი ორ­თაბ­რძო­ლე­ბის მებ­რძო­ლი ად­გი­ლობ­რივ ხე­ლი­სუფ­ლე­ბას პა­სუხს სთხოვს და ურ­ჩევს - "ასეთ ფა­ქიზ სა­კი­თხებს მეტი ყუ­რა­დღე­ბით მო­ე­კი­დონ..."
სპექ­ტაკლში ერთ-ერთ მთა­ვარ როლს სტა­ნის­ლავ ბონ­და­რენ­კო ას­რუ­ლებს, რო­მელ­საც ქარ­თვე­ლი მა­ყუ­რე­ბე­ლი კარ­გად იც­ნობს. რუ­სუ­ლი სე­რი­ა­ლე­ბის ცნო­ბი­ლი სახე, სა­ქარ­თვე­ლო­ში "ცეკ­ვა­ვენ ვარ­სკვლა­ვე­ბის" ერთ-ერთი სე­ზო­ნის გა­მარ­ჯვე­ბუ­ლიც გახ­და.
სპექ­ტაკ­ლის სცე­ნა­რის მი­ხედ­ვით, ერთ-ერთ ეპი­ზოდ­ში მსა­ხი­ობ­მა ნა­ტა­ლია რევა-რი­ა­დინ­სკა­ი­ამ პერ­სო­ნა­ჟი საც­ვლე­ბით გა­ნა­სა­ხი­ე­რა, სცე­ნა­ზე წელსზე­ვით გა­შიშ­ვლდა ბონ­და­რენ­კოც. ეს ვი­დეო სო­ცი­ა­ლურ ქსელ­ში, დიდი ალ­ბა­თო­ბით ერთ-ერ­თმა მა­ყუ­რე­ბელ­მა ატ­ვირ­თა, რა­მაც და­ღეს­ტნე­ლი სპორ­ტსმე­ნის აღ­შფო­თე­ბა გა­მო­იწ­ვია. იმა­ვე სა­ღა­მოს, "ინ­სტაგ­რა­მის" პი­რად გვერ­დზე, რო­მელ­საც 13 მი­ლი­ო­ნი გა­მომ­წე­რი ჰყავს, ნურ­მა­გო­მე­დოვ­მა "ამ უმ­სგავ­სო­ბას" ვრცე­ლი პოს­ტი მი­უ­ძღვნა და "ვი­ღა­ცე­ბის ჭკუ­ა­ზე მო­საყ­ვა­ნად" ქუ­ჩის აქ­ცი­ე­ბის გა­მარ­თვა­ზეც ალა­პა­რაკ­და.
"ალაჰს გე­ფი­ცე­ბით, თუ და­ღეს­ტნე­ლი კა­ცე­ბი არ გა­მო­ფხიზ­ლდე­ბი­ან და წეს­რი­გის დამ­ყა­რე­ბას არ და­ი­წყე­ბენ, ყვე­ლა­ფე­რი უა­რე­სო­ბის­კენ წავა..." - წერს სპორ­ტსმე­ნი
ამ ფაქტს რუსი ინ­ტერ­ნეტ­მომ­ხმა­რებ­ლე­ბი გა­მო­ეხ­მა­ურ­ნენ, ბევ­რმა და­ღეს­ტნელ ჰა­ბიბ ნურ­მა­გო­მე­დოვს ჩეჩ­ნე­თის ლი­დე­რის, რამ­ზან კა­დი­რო­ვის "სუ­ლი­ე­რი შვი­ლი" უწო­და.
"რუ­სე­თი ევ­რო­პაა, ხომ?! მეტი სი­ზუს­ტის­თვის ვკი­თხუ­ლობ - ჩრდი­ლო­ეთ კავ­კა­სი­აც ევ­რო­პულ ზო­ნა­ში გა­დის, თუ მხო­ლოდ მოს­კო­ვი, სან­კტ-პე­ტერ­ბურ­გი და სოჭი ეკუთ­ვნის ცი­ვი­ლი­ზა­ცი­ას? ეს ბიჭი რამ­დე­ნი წლი­საა? ოდეს­მე სმე­ნია, რომ თე­ატ­რი ხე­ლოვ­ნე­ბაა და მა­ინ­ცდა­მა­ინც აუ­ცი­ლე­ბე­ლი არ არის, ის გო­ნე­ბა­სუს­ტმა ადა­მი­ა­ნებ­მა შე­ა­ფა­სონ?" - წერს ანია კრუტ­კი­ნა.
"კა­დი­რო­ვის კლა­სი... ამის შემ­დეგ არ მიკ­ვირს, რომ ბოლო წლებ­ში ჩრდი­ლო­ეთ კავ­კა­სი­ა­ში 40-მდე ქალი მოკ­ლეს და თით­ქმის ყვე­ლა მათ­გა­ნის მკვლე­ლო­ბა­ში ოჯა­ხის წევ­რე­ბი მო­ნა­წი­ლე­ობ­დნენ. "მა­მო­ბი­ლი" კა­დი­რო­ვის­გან ალ­ბათ უკვე მი­ი­ღო სა­ქე­ბა­რი სი­ტყვე­ბი "ღირ­სე­უ­ლი საქ­ცი­ე­ლის­თვის..." - წერს ოლეგ ვოლ­კი­ნი.
და­ღეს­ტე­ლი სპორ­ტსმე­ნის პო­ზი­ცი­ის გა­შარ­ჟე­ბის გამო, უკვე მუ­ქა­რის ზა­რე­ბი და სმს-ები მი­ი­ღო ბლო­გერ­მა დე­ნის კო­სი­კოვ­მა, რომ­ლის თქმი­თაც, ის შე­ე­ცა­და სპექ­ტაკლსა და მის რე­ზო­ნანსზე მსუ­ბუ­ქად ეხუმ­რა. მი­სი­ვე თქმით, გან­სა­კუთ­რე­ბით გა­ა­ო­ცა იმან, რომ ხუმ­რო­ბა­ზე გაბ­რაზ­და და­ღეს­ტნის "მან­სან­კა­ნის" გუნ­დის კა­პი­ტა­ნი ომარ ალი­ბუ­ტა­ე­ვი.
"ღირ­სე­ბი­სა და სინ­დი­სის მი­წა­ზე არ შე­იძ­ლე­ბა სპექ­ტაკ­ლე­ბის ჩვე­ნე­ბა, იქ მხო­ლოდ ადა­მი­ა­ნე­ბის ცემა, ხოც­ვა და სრო­ლე­ბია მი­ღე­ბუ­ლი, კა­ცუ­რად. თე­ატ­რი კი ნამ­დვი­ლი მა­მა­კა­ცე­ბის­თვის არ არის, - ხე­ლოვ­ნე­ბა ცუ­დია" - და­წე­რა ბლო­გერ­მა Twitter-ის გვერ­დზე, თუმ­ცა, მა­ლე­ვე წა­შა­ლა. პო­ზი­ცი­ას იზი­ა­რე­ბენ ის და­ღეს­ტნე­ლე­ბიც, რომ­ლე­ბიც ამ­ჟა­მად იქ არ ცხოვ­რო­ბენ:
"მე და­ღეს­ტნე­ლი ვარ, თუმ­ცა, ახლა იქ არ ვცხოვ­რობ... თუ ასე ძა­ლი­ან არ მოგ­წონთ ეს კონ­ცერ­ტე­ბი და სპექ­ტაკ­ლე­ბი, ნუ ივ­ლით იქ და თქვენც და­ის­ვე­ნებთ" - წერს რა­მა­ზან მე­ჯუ­დო­ვი.
სხვე­ბი გა­ო­ცე­ბას გა­მო­ხა­ტა­ვენ, რა­ტომ აძ­ლევს ჰა­ბიბ ნურ­მა­გო­მე­დო­ვი თავს ამ­დე­ნის უფ­ლე­ბას. "ბო­ლოს და ბო­ლოს ვინ არის ის, ექ­სპერ­ტი კულ­ტუ­რის სა­კი­თხებ­ში? რა­ტომ გახ­და მისი აზრი ასე­თი მნიშ­ვნე­ლო­ვა­ნი. იქ­ნებ კულ­ტუ­რის მი­ნის­ტრა­დაც დაგ­ვი­ნიშ­ნონ" - წერს კი­დევ ერთი ინ­ტერ­ნეტ­მომ­ხმა­რე­ბე­ლი.
რო­გორც ჩანს, ნურ­მა­გო­მე­დო­ვის მხარ­დამ­ჭე­რე­ბი აგ­რე­სი­ულ ქმე­დე­ბებ­ზე გა­და­ვიდ­ნენ, რად­გან ამ ამ­ბი­დან რამ­დე­ნი­მე დღე­ში სპექ­ტაკ­ლის გამო ბო­დი­ში მო­ი­ხა­დეს მსა­ხი­ო­ბებ­მა; ასე­ვე სპექ­ტაკ­ლის პრო­დი­უ­სერ­მა და მსა­ხი­ობ­მა ივან ჟიდ­კოვ­მაც, რო­მელ­მაც ად­გი­ლობ­რივ მო­სახ­ლე­ო­ბას ბო­დი­ში მო­უ­ხა­და და აღ­ნიშ­ნა, რომ თე­ატ­რის მსა­ხი­ო­ბებს სო­ცი­ა­ლურ ქსელ­ში ემუქ­რე­ბოდ­ნენ.
"მწუ­ხა­რე­ბით აღ­ვნიშ­ნავ, რომ ჩვე­ნი სპექ­ტაკ­ლი მა­ჰა­ჩყა­ლა­ში დიდ სკან­დალ­ში გა­და­ი­ზარ­და. ყვე­ლა­ნა­ი­რი სპე­კუ­ლა­ცი­ის აღ­მო­სა­ფხვრე­ლად, მინ­და გან­ვმარ­ტო, რომ ჩვე­ნი მცდე­ლო­ბა არ ყო­ფი­ლა შე­უ­რა­ცხყო­ფა მიგ­ვე­ყე­ნე­ბი­ნა და­ღეს­ტნე­ლი ხალ­ხის­თვის, მათ მი­მართ დიდ პა­ტი­ვის­ცე­მას გა­მოვ­ხა­ტავ. და­ი­წყო მუ­ქა­რე­ბი ჩემი და ჩემი ახ­ლობ­ლე­ბის, კო­ლე­გე­ბის მი­მართ. ამას ვე­რა­ნა­ირ შე­ფა­სე­ბას ვერ გა­ვუ­კე­თებ...
დიახ, ჩვენს კო­მე­დი­ურ წარ­მოდ­გე­ნა­ში იყო სცე­ნე­ბი, რო­მე­ლიც შე­საძ­ლოა, არა­ერ­თგვა­როვ­ნად აღიქ­ვეს, ვერ გავ­თვა­ლეთ შე­საძ­ლო შე­დე­გე­ბი, რა­საც ჩვენს სი­სუს­ტედ მი­ვიჩ­ნევ. თუ ჩვენ­მა სპექ­ტაკლმა რეს­პუბ­ლი­კის მო­ქა­ლა­ქე­ე­ბი შე­უ­რა­ცხყო, ბო­დიშს ვიხ­დი" - და­წე­რა ბონ­და­რენ­კომ სო­ცი­ა­ლუ­რი ქსე­ლის თა­ვის გვერ­დზე.
ჰა­ბიბ ნურ­მა­გო­მე­დო­ვი ვარ­სკვლა­ვად აქ­ცია 7 ოქ­ტომ­ბერს, ლას-ვე­გას­ში გა­მარ­თულ­მა ორ­თაბ­რძო­ლამ. შე­რე­უ­ლი ორ­თაბ­რძო­ლის და­ღეს­ტნე­ლი მებ­რძო­ლი ირ­ლან­დი­ელ კო­ნორ მა­კგ­რე­გორს შეხ­ვდა. მთა­ვა­რი ბრძო­ლის გა­მარ­ჯვე­ბუ­ლი კი ნურ­მა­გო­მე­დო­ვი გახ­და. და­ღეს­ტა­ნე­ლი მებ­რძო­ლის­თვის ეს რი­გით 27-ე გა­მარ­ჯვე­ბა იყო. ამ გა­მარ­ჯვე­ბის შემ­დეგ, ჩეჩ­ნე­თის ლი­დერ­მა რამ­ზან კა­დი­როვ­მა მას ძვი­რა­დღი­რე­ბუ­ლი "მერ­სე­დე­სი" აჩუ­ქა.
ambebi.ge

No comments:

Post a Comment